Rotarylotto - Lottery results voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Rotarylotto - Loterijresultaten

Rotarylotto is een Android-app die je snel en gemakkelijk toegang geeft tot de laatste loterijresultaten voor populaire loterijen zoals de Nationale Loterij, Euro Millions, Hotpicks, Set for life, Irish Lotto, Powerball en nog veel meer. Met deze gratis app kun je alle winnende nummers van de loterijen bekijken, je geluksnummers controleren en uitgebreide loterijinformatie krijgen, zoals de tijd van de trekking, nummerselectie en winstkansen. Rotarylotto stelt je ook in staat om je loterij aan te passen op basis van je locatie en toont je de gelokaliseerde loterijinformatie.

De app biedt een gebruiksvriendelijke interface en stelt je in staat om gemakkelijk op je geluksnummers te tikken en de resultaten te controleren. Je kunt alle winnende nummers van populaire loterijen bekijken, zoals Euromillions, Powerball, Mega Millions, Lotto 649, Keno, Cash 4 Life, SuperEnaLotto, La Primitiva, New York Lotto, Mega-Sena, El Gordo, Viking Lotto, Germany Lotto, enzovoort. Rotarylotto is een geweldige app voor degenen die van loterijen houden en op de hoogte willen blijven van de laatste resultaten.

Programma is beschikbaar in andere talen

Rotarylotto - Lottery results voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.3.0

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Rotarylotto - Lottery results

Heeft u geprobeerd Rotarylotto - Lottery results? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.